[Kore Dizisi] W : Two World

13:36 m 0 Yorumlar




Tür : Romantik, Melodram, Fantastik
Bölüm Sayısı : 16
Yönetmen: Jung Dae Yoon 
Senarist: Song Jae Jung

Kanal: MBC 
Dil / Ülke : Korece /  Güney Kore

Yayın Tarihi: 2016

Oyuncular



Lee Jong-suk/ Kang Cheo


Ünlü çizgi roman W’nin baş karakteri. Çizgi romanda JN Global şirketinin başkanı ve W kanalının sahibidir.






Han Hyo-joo / Oh Yeon-joo 

 Myung Se Hastanesi Göğüs Cerrahisinde 2 yıllık stajyer doktordur.Ünlü çizgi roman W’nin çizeri Oh Sung-moo’nun kızıdır.






Jung Yoo-jin / Yoon So-hee 

 Kang Cheol'un arkadaşı ve sekreteri.







Kim Eui-sung / Oh Sung-moo

 Yeon-joo'nun babası ve ünlü çizgi roman W’nin çizeri.





Lee Si-eon / Park Soo-bong

 Sung-moo'un çalışanı.

















Şimdi gelelim yorumumuza...

Lee Jong-suk ‘un en son Pinokyo dizisini izledim ve açıkçası çok da beğenmemiştim. Bu yüzden W dizisine önyargılı olarak başladım ama izlediğim ilk bölümden beni kendisine çekti. Şu ana kadar 4 bölüm izledim ve oldukça sürükleyici bir şekilde ilerliyor. Ayrıca senarist Nine: 9 Times Time Travel ve Queen In Hyun's Man dizilerinin de senaristi. Senaristimiz genelde fantastik takılıyor. İnşallah da böyle devam eder çünkü bu konuda oldukça becerikli olduğu belli.




 Lee Jong-suk’un oynadığı karakter zengin olsa da dizilerde sıkça karşılaştığımız zengin züppelerden değil. Oldukça centilmen ve yine her zamanki gibi karizmatik. Başrol kızımızı canlandıran Han Hyo-joo’yu ilk kez bu dizide izliyorum. İlk bölümde bakışları çok donuk gelmişti ve karaktere ısınamayacağımı düşündüm ama bu düşüncemin değişmesi çok uzun zaman almadı. Hala gözlerinde bir gariplik olduğunu düşünsem de karakteri tatlı ve  Lee Jong-suk’la yakışıyorlar.



Dizimiz adını Oh Sung-moo adlı karikatüristin ‘W’ adlı çizgi romanından alıyor. Bu adam aynı zamanda kadın başrol Oh Yeon-joo’nun babası. Erkek başrol Kang Cheol da bu çizgi romanın baş karakteri. Kızımız bir olay sonucu çizgi romanın içine giriyor ve Kang Cheolle tanışıyor. Yani basitçe kızımız gerçek dünyada yaşayan bir insan iken oğlanımız sanal bir dünyada yaşayan çizgi-karakter. Anlayacağınız onlar farklı dünyaların insanı. :D Her ne kadar imkansız bir aşk olsa da bakalım çiftimiz tüm zorlukları aşıp mutlu sona kavuşabilecekler mi.




0 yorum: